Friday, February 19, 2010

Rose Bowl Flea Market Feb. 14, 2010...



3:19am...the Japanese ALWAYS kill the game EARLY!!!
3:19午前...日本は常にゲームの早期殺す!


lol...poor kid, must have been up since 3am
大爆笑だ... ...純粋な子供の午前3時から起動されている必要があります



1992 Polo 5 panel hat and P-Wing Polo hoodie... OUCH!!!
When i seen this guy i started going CRAZY over his hat...
I started throwing money at him for it but he wouldn't take non of my offers...
BASTARD :( lol
1992ポロ5パネルの帽子とP -ウィングポロパーカー...イテッ!
私はこの男私は彼の帽子に夢中行き始めた見た...
私は彼にそれのためのお金を投げ始めたが、彼は私の提供の非を取らないと...
バスタード:(笑


A females DREAM!!!
女性の夢!









If you ever take a trip to LA and you are into vintage.
Try and hit up the Rose Bowl Flea Market. Its every second sunday of each month.
Its crazy cheap and you can always find crazy HEAT.

もしあなたLAに行くし、ヴィンテージにされます。
試してみて、ローズボウルのフリーマーケットを打つ。毎月のそのすべての2番目の日曜日。
その狂気安くて、いつでも狂った熱を見つけることができます。


No comments:

Post a Comment